Edunvalvonta

Yhdistyksen jäseniä on opiskelijaedustajina lukuisissa yliopistohallinnon elimissä. Jokainen heistä ajaa opiskelijoiden etuja eli pitää myöskin sinun oikeuksistasi huolta. Ota rohkeasti yhteyttä esimerkiksi hallituksessa toimivaan KOPO- tai SOPO-vastaavaan tai jätä palautetta opinnoista Sporticuksen palautepurkkiin! (Linkki avautuu uuteen välilehteen)

Tiedekuntaneuvosto

Tiedekuntaneuvosto on tiedekunnan ylin päättävä elin. Puheenjohtajana toimiii dekaani. Neuvostoon kuuluu 11 jäsentä, joista viisi on professoreja, kolme muuta henkilökuntaa ja kolme opiskelijoiden edustajia. Opiskelijaedustajat valitsee JYY ainejärjestön esityksestä. Tiedekuntaneuvoston tehtävät on määritelty hallintojohtosäännössä. Toimikausi kestää 2 vuotta.

LIIKUNTATIETEELLISEN TIEDEKUNTANEUVOSTON OPISKELIJAJÄSENET

Petri Laaksonen          (varaedustaja Heli Peltomaa)

Juho Lavonen            (varaedustaja Karoliina Hollmén)

Virpi Manninen           (varaedustaja Emma Mälkiä)

Koulutuksen kehittämisryhmä (KKR)

Koulutuksen kehittämisryhmässä (KKR) käsitellään liikuntatieteellisen koulutuksen ja opetuksen asioita tiedekuntatasolla. KKR arvioi ja kehittää tutkinto-ohjelmien ja tiedekunnan koulutuskokonaisuuden laatua ja valmistelee koulutuksen suunnitteluun ja toteutukseen liittyviä linjauksia. KKR:n toimintaa johtavat koulutuksesta vastaava varadekaani ja opintopäällikkö, ja sen toimintaan osallistuvat heidän lisäksi tutkinto-ohjelmavastaavat, koulutussuunnittelijat sekä opiskelijoita.

KOULUTUKSEN KEHITTÄMISRYHMÄN OPISKELIJAJÄSENET

Annu Leililampi

Opetuksen kehittämisryhmät (OKR)

Opetuksen kehittämisryhmät ovat tieteenalakohtaisia foorumeita, jossa käsitellään ja keskustellaan tieteenalojen opetukseen liittyvistä ajankohtaisista asioista. Opetuksen kehittämisryhmät muodostuvat tieteenalojen opetus- ja hallintohenkilökunnasta, sekä opiskelijoista.
Opetuksen kehittämisryhmät arvioivat ja käsittelevät opetuksen laatua, tekevät konkreettisia esityksiä opetuksen parantamiseksi, ylläpitävät pedagogista keskustelua, huolehtivat hyvien käytäntöjen jakamisesta ja käsittelevät opiskelijapalautetta.

Liikuntapedagogiikka

unni.a.rusanen(at)student.jyu.fi

Annu Leililampi

Adeliina Lahti